Precious Argan Oil za suvu i oštećenu kosu

O proizvodima za kosu retko pišem. Imam jedan POST i jedan VIDEO na temu moje kose, ali zasebne recenzije proizvoda ne pišem. Nemam neki poseban razlog za to. Ovaj iz današnjeg posta je svakako specifičan s obzirom da ulja za kosu nisam nigde spominjala. Radi se o Precious Argan uljanom tretmanu za kosu iz Repair linije. 


Proizvod je zapakovan u kartonsku kutiju, dok je samo ulje u plastičnoj bočici sa odličnim dozerom. Ono što mi je jako bitno kod ulja jeste da pumpica funkcioniše odlično te je korišćenje ovog proizvoda jako uredno. Za cenu od 899 RSD (Lilly) dobijate 70 ml.


Proizvođač kaže da sadrži dragoceno prirodno arganovo ulje, koje kosi daje mekoću, sjaj i blistavu glatkoću. Intenzivno regeneriše oštećenu ili suvu kosu. Ono što se meni na prvo korišćenje dopalo jeste miris ovog ulja, koji je dosta jak, i oseti se u toku dana na kosi, ali mi jako prija. Složila bih se sa delom da daje kosi mekoću, i pod prstima je nekako svilenkasta. Potrebno je samo obratiti pažnju prilikom nanošenja, jer ukoliko se pretera može se dobiti kontraefekat i izgled masne kose. Što je svakako slučaj sa svim ovakvim proizvodima u vidu ulja.
Možda je upravo ovo razlog što ne pišem recenzije proizvoda za kosu, ali da bi se njihovo dejstvo videlo, potrebno je dobro testirati na duži vremenski period. A ja se ili držim iste rutine i proizvoda, ili dosta toga isprobavam, pa ne mogu dobro da ocenim šta kako utiče na moju kosu.
Ne mogu da pričam o tome kako trajno utiče na oporavak kose, ali je definitivno proizvod koji rado koristim i koji prija mojoj kosi.



Da li ste vi isprobali ovaj proizvod i da li planirate? Bar ga pomirišite u drogeriji, svideće vam se ;)

Share:

0 comments